Suchergebnisse

Zeitschriftenartikel (4)

1. 1.
    Zeitschriftenartikel
    Hesser, B.; Henschel, O.; Witzemann, V.: Synapse disassembly and formation of new synapses in postnatal muscle upon conditional inactivation of MuSK. Molecular and Cellular Neuroscience 31 (3), S. 470 - 480 (2006)
  2. 2.
    Zeitschriftenartikel
    Sander, A.; Hesser, B.; Witzemann, V.: MuSK induces in vivo acetylcholine receptor clusters in a ligand-independent mannerr. Journal of Cell Biology 155 (7), S. 1287 - 1296 (2001)
  3. 3.
    Zeitschriftenartikel
    Hesser, B.; Sander, A.; Witzemann, V.: Identification and characterization of a novel splice variant of MuSK. FEBS Letters 442 (2), S. 133 - 137 (1999)
  4. 4.
    Zeitschriftenartikel
    Schwarz, H.; Sander, A.; Hesser, B.; Güth, A.: High-throughput DNA purification with DNeasy 96 - more than just mouse tails. Part II: High-throughput screening of embryonic stem-cell clones for a correctly targeted gene. Qiagen News 3, S. 7 - 9 (1998)

Hochschulschrift - Doktorarbeit (1)

1. 5.
    Hochschulschrift - Doktorarbeit
    Hesser, B. A.: Isolierung und Charakterisierung der Muskel-spezifischen Kinase MuSK und die Etablierung eines neuen Versuchssystems zur konditionalen Expression von MuSK in transgenen Tieren. Dissertation, 162 S., Ruprecht-Karls-Universität, Heidelberg (2000)

Hochschulschrift - Diplom (1)

1. 6.
    Hochschulschrift - Diplom
    Hesser, B. A.: Versuche zur Synthese eines Cyclohexylen-‚gespacerten‘ Porphyrin-Chinon-Cyclophans. Diplom, 62 S., Ruprecht-Karls-Universität Heidelberg, Heidelberg (1996)